دسته‌بندی نشده

ترفند و نکات طلایی برای شستشو روتختی

p7 ترفند و نکات طلایی برای شستشو روتختی

شستشوی روتختی کار دلخواهی نیست که هر کس دلش بخواهد هر روز آن را انجام دهد. در واقع پس از خرید سرویس روتختی، تنها کار سختی است که زمانی که نوبت انجامش می‌رسد، آه از وجود هر فردی بلند می‌شود. سرویس روتختی سنگین‌ و دست و پاگیر است و هر بار که بلندش می‌کنید، قسمتی از آن به عنوان سرویس خواب دنبالتان راه‌ می‌افتد و پشت سرتان را جارو می‌کشد. در این مقاله سعی می‌کنیم به شما طریقه شستن روتختی در لباسشویی و شستن لحاف روتختی با دست را آموزش دهیم و به شما بگوییم که چطور از خرید سرویس خواب به شستن لحاف آن بپردازید.

جوانب کار را پیش از شستشوی روتختی، بررسی کنید!

جوانب مسئله را پیش از هر چیز بررسی کنید. در واقع الگوی درست انجام دادن هر کاری همین است. همه گوشه و کنار لحاف را بگردید تا اطلاعات درج شده در برچسب شستشو را پیدا کنید. در این برچسب اطلاعاتی درباره چگونه شستن و خشک‌ کردن محصول پس از خرید لحاف بیان شده‌است.

اگر چنین چیزی را ندیدید، به سراغ بخش‌های تزئینی لحاف بگردید. به طور مثال قسمت‌هایی که تکه‌دوزی شده‌است. بخش‌هایی که شامل یراق‌های تزئینی یا منجوق هستند را کاملا چک کنید. هر قسمت را باتوجه به رنگ به خاطر داشته ‌باشید. فراموش نکنید که شستن روتختی در لباسشویی همیشه شدنی نخواهد بود و شما نمی‌توانید با ماشین لباسشویی لحاف‌های تزئینی را بشویید. ماشین کور است و بدون اهمیت دادن به تزئینات، نوع و رنگ پارچه، هر جور که دلش بخواهد لحاف و روتختی را می‌شوید.

انتخاب نوع شستشو

پس از روتختی عروس، خرید سرویس خواب نوزاد باید بالاخره روزی برای تمیزی آن دست به کار شوید! پس از طی کردن مراحل بالا اکنون شما در مرحله دوم شیت و شو قرار دارید. کار سخت امروز،‌ قورت دادن یک قورباغه شش کیلویی با اندازه 2 متر در 2 متر است؛ بنابراین اصلا عجله نکنید.

اگر مرحله قبل را با دقت هرچه تمام و بدون ایراد انجام داده باشید، احتمالا حالا درک درستی از لحاف یا جنس روتختی خود دارید و می‌دانید که پس از خرید سرویس روتختی از چه روشی برای شستن آن استفاده کنید. بهترین شوینده برای شستشوی روتختی رنگی را کنار دستتان قرار داده و انتخاب کنید.

اگر لحاف شما پنبه‌ای است یا این‌که کهنه شده،‌ بهتر است با دست شستن لحاف روتختی را امتحان کنید. یک تشت بزرگ آب داغ آماده کرده و لحاف را درون تشت غرق کنید. سپس درون آب پودر شوینده را بریزید. فراموش نکنید که شما در حال شستن کارخانه قارچ‌ها و باکتری‌ها هستید؛ بنابراین دمای آب بسیار بسیار مهم است.

نباید خیلی سرد یا خیلی داغ باشد. اگر از آب سرد برای شستشوی روتختی استفاده کنید، باکتری‌ها و قارچ‌ها موجود در آن کشته نمی‌شوند. این نکته را برای روشن شدن قضیه به خاطر داشته‌باشید که یک انسان چیزی در حدود ۲۶ گالن عرق را در طول عمر خود به لحاف و تخت منتقل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *